Social Media : Instagram testează în România noul layout pentru stories

Informații despre acest subiect am văzut la Matt Navarra – feed dublu de stories -, dar și la Jane Manchun Wong – „landing page” de stories (Twitter links) – acum 2-3 luni.
Dar astăzi am văzut o discuție tot pe acest subiect într-un grup de Facebook, plus screenshot-ul oferit de Vlad, autorul postării. Aparent, Instagram testează și în România acest nou layout pentru stories, din comentarii reiese faptul că acest lucru se întâmplă de câteva zile (să zicem 2-3 săptămâni) pentru unii utilizatori și este doar o schimbare temporară, iar la alții este permanentă.
Screenshot-ul este făcut pe Android, deci probabil că pe iOS mai avem de așteptat (cel puțin eu).

What’s next?
Odată cu aceste schimbări de feed, cred că brandurile vor trata diferit feed-ul obișnuit (de profil) față de cel de care vorbim în sensul că focusul pe marketing (lead generation) se va duce către stories (shoppable stickers), iar feed-ul obișnuit se va duce pe partea de brand awareness (Instagram Stories merge și pe ideea de „timeliness”) sau proiecte speciale și interviuri prin IGTV.
Cât despre creativitatea pe care o vom vedea odată cu definitivarea acestei opțiuni, aș spune  „hmmm, maybe sky is the limit, but let’s just say around  4997-4998-4999 meters up in the air tonight)”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *