De acasă sau de la birou, ne vedem la Back to Business Virtual Summit

SARS-CoV-2 nu numai că a generat o criză sanitară la nivel mondial, ci și una economică, iar industria de comunicare nu a scăpat neatinsă.
În ianuarie, MAGNA Global estima valoarea pieței de advertising pentru 2020 la $745 miliarde ($647 miliarde în noul context). Pentru Europa de Est  este estimată o scădere de 7,7% (2020), dar o creștere de 7,6% în 2021; pentru categoria „Emerging Markets” (incl. România) este estimată o scădere de 6,8% (2020), dar o creștere de 7,2% în 2021 (Year-to-Year).
Acum este o periodă de „mixed feelings”, una în care industria de comunicare trebuie să se adapteze, dar să ofere și un semnal de „restart”,  de revenire la normal – ambele în aceleași timp: m
ulte business-uri sunt în impas, avem un climat economic imprevizibil, consumatorii au alte obiceiuri de cumpărare pe termen mediu și alte așteptări de la brandurile favorite, apar noi provocări în fiecare zi.

În acest context, Evensys organizează în perioada 29 iunie – 1 iulie Back to Business Virtual Summit, un eveniment de 3 zile care aduce în același loc  comunitățile de marketing, comunicare, social media și publicitate din România. Primele două zile  vor fi sub forma unor o serii de conferințe transmise online de la JW Marriott, iar a treia una de webinars organizate independent și din locații diferite:
1. Advertising, Marketing & Interactive Day, 29 iunie, despre rolul publicității, brand management-ului și digitalului în recâștigarea încrederii consumatorilor și în relansarea afacerilor.
Printre speakerii care vor oferi insight-uri în prima zi sunt:

a) Andra Constantinescu, Account Director, Kantar;
b) Mugur Pătrașcu Managing Partner, Screen Native;
c) Hortensia Nastase, VP Creative Services, LOWE Group;
d) Ștefan Chirițescu, Head of Strategy, Kubis / Cheil Centrade.

2. Social Networks, Community & Public Relations Day, 30 iunie,  cuprinde o serie de prezentări susținute de practicieni în PR & social media, creatori de conținut și branduri care sunt interesate să dezvolte și să consolideze o comunitate puternică.
Printre speakerii care vor veni cu sfaturi reale pentru branduri și creatori de conținut sunt:

a) Cristina Hanganu, Communication & CSR Director, LIDL România;
b) Costin Cocioabă, Influencer Marketing Manager, 2performant.com;
c) Ana Maria Diceanu, PR & Crisis Communication Consultant, Brain 4 Strategy;
d) Alexandru Negrea, Social Media Consultant & Trainer, Social Smarts.

3. Online Marketing & Social Media Workshops Day, 1 iulie, în care firmele care vor să își optimizeze bugetul de marketing digital în această perioadă sunt invitate pentru a afla cele mai bune soluții de la specialiștii din domeniu.

a) Anabela Luca, Managing Director, AdLemonade;
b) Raluca Radu, Founder, MTH Digital;
c) Valentin Radu, CEO & Founder, Omniconvert;
d) Mihai Andrei, Manager of Operations & Partner, Webdigital.

Participarea este gratuită, înscrierile se pot face pe virtualsummit.ro.
Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Answear România, Nespresso, Unicredit Bank România, Siviero Maria România, Vodafone România, agenției 2Performant și a comunităților online de specialitate – Digital Marketing România, Online Marketing România, Lumea SEO-PPC, Smarters Marketing.

*

Keep in touch:
Facebook
FB Event 
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *