Influencer marketing cu rapperi americani și salam de Sibiu?

Nu știu alți influenceri de pe plaiurile noastre mioritice cum sunt, dar eu, când mă gândesc la faptul că din videoclipul muzical de mai jos câștigă toată lumea, câștigă și brandul de țară, câștigă și ăia, câștig și io dacă mă implic în două sandvișuri cu salam de Sibiu pe ritmuri de hip-hop, parcă acum îmi sare colesterolul în sus de fericire.

Ideea este că un rapper din US, Y2K, a scos cu blackbear, The Kid Laroi și Bankrol Hayden o melodie, „Go Dumb”, pe care am văzut-o ieri la „Poliția Muzicii”.

Videoclipul începe cu o masă țărănească corespunzător aranjată, dar cu acel modern touch:

Bineînțeles, comunitatea americană de hip-hop își arată opulența gastronomică cu o trecere în revistă a preparatelor culinare prezente pe masă: brânză / telemea de vacă sau capră, prune, ciuperci, cârnați ca la mama acasă, chec, biscuiți TUC, pâine de casă și ruladă de curcan cu susan deasupra (cred):

Și acum să trecem la lucruri serioase: brief-ul dat influencerului de agenția care se ocupă de gestionarea comunicării pentru brandul în cauză.
Produsul este foarte bine evidențiat în mediul său, este pus alături de cârnații făcuți de tanti Maria în preajma Crăciunului, paharele sunt goale pentru a-i proteja pe copii de fărădelegile consumului de alcool, se creează word of mouth.

Formele apetisante ale produsului sunt evidențiate atât în plan orizontal, cât și vertical, iar feliile de salam tăiate îți lasă pur și simplu gura apă.
După se poate observa, există un echilibru perfect între cele două batoane de salam – unul netăiat, altul tăiat (două felii) – și mingiile de brânză.

O ultimă fotografie prin care acești influenceri ne demonstrează că știu să pună în valoare produsul promovat și faptul că departamentul de marketing al companiei a luat cea mai bună decizie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *