H&M. De la Hennes & M(eme)auritz

Nu știu cine se mai ocupă de conturile de social media ale H&M România, dar cred că i-au angajat pe Alexandru Cumpănașu la copywriting  & social media și pe Eugen Teodorovici la marketing (vreo revoluție în fashion curând?).

Dacă prima dată s-au înpotmolit la cum se aplică reducerile – ba 50% la tot, ba 20%, 30%, nu știu cât %  doar la anumite articole -, acum tot H&M revine cu un ad din categoria „Așa grăit-a Cumpănașu”  pentru Cyber Monday (mă gândesc că un astfel de brand are în spate o echipă serioasă și cu toate țiglele pe casă, că deciziile pe partea de marketing se iau cu cap și, mă rog, în favoarea ambelor tabere, că cineva mai verifică textele ad-urilor înainte de „Ok”-ul final…):

  • Hehe, eu m-am trezit, am băut și cafea, scriu brieful pentru subiectele pe care aș vreau să le abordez în lucrarea de disertație, una-alta…

    By the way și cu asta închei, am văzut un ad pe Facebook de la Reserved – bine scris, au pus și codul în textul ad-ului pentru a aplica reducerea de Black Friday / Cyber Monday.
    By the way 2, corect este „Alegeți”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *