CreateAthon România: Cum a fost la prima ediție și cu ce am plecat

În ziua și noaptea de vineri spre sâmbătă până la ora 10 a avut loc prima ediție CreateAthon România – oameni de
marketing, design și comunicare au dăruit timpul și expertiza lor pentru mai multe ONG-uri din România (cei de la Știrile PRO•TV spun că am muncit de 150.000 de euro).
Mai jos vă spun ce și cum…

Locația
OK Center (Strada Traian nr.1)
a găzduit prima ediție – locația a fost potrivită pentru ediția princeps a evenimentului, zonă centrală, toate facilitățile pentru 70 de oameni. Fotografii de la eveniment de mâine la mine pe FB stories (patterns).
Le sugerez celor de la Centrul pentru Resurse în Comunicare să meargă pe același drum și în 2020 – avem Mindspace, Impact Hub and so on.

Sponsorii
Evenimentul a fost susținut de Kaufland, care putea să facă și o activare.
Aici mă gândesc la un BTL – Kaufland Creative Corner / Recharging Area /. PlayStation, massage chairs și alte chestii.
Pizza Hut România, Olympus, Merlin’s Vitamin Aqua, The Guys și CBG – Creative Board Games completează topul.
Conan PR, Rogalski Damaschin PR, Kite, Dume de mestecat și Image Factory pe partea de agencies.

Cum a fost
Pretty awesome la general – am prestat cu drag și spor pentru ONG-urile de pe al patriei ogor:

le-am ținut un mic training despre FB Insights, urmează
să le livrez și un model de raportare lunară;
le-am oferit din experiența acumulată la ultimul job (da, iar îmi caut job) pe FB & media relations la prezentările susținute de Elena Bubulete (Conan PR) și Bogdan Gherasim (Fortuners România);
am dat câteva direcții de bun simț estetic pe partea de grafică pentru KV-urile și logo-ul ONG-ului repartizat;
am dat o idee de campanie de fundraising, dar am uitat să o trimit pe mail (și mi-am uitat și laptopul acasă).
mi-a plăcut rebranding-ul Izvorul Alb și Asociația Mocănița;

• am trimis, prin intermediul celor de la CreateAthon România, un model de raportare pe social media tuturor ONG-urilor (sper că a ajuns);

Cu ce am plecat
cu gândul la ediția din 2020;
că am aflat și chestii faine despre branding și brandbooks de la Andrei Coșuleanu (Act for Tomorrow) #MulțumescAndrei;
că am făcut bine pentru alte ONG-uri
;
că cine nu are agenție de advertising, să-și facă!;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *