Într-o lume în care toți se străduiesc să livreze conținut vertical în layout orizontal…

Vine Coca-Cola cu o doză verticală, apărută în noiembrie 2017, în varianta “Christmas Edition” (ședință foto mai jos).

*

Acum avem și niște informații oficiale pe acest subiect:

  • Modernă, social-media-friendly – noua doză de la Coca-Cola este […]exact ca lumea ta (sounds good);
  • Doza va fi disponibilă pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite.
  • Campania de promovare vine cu o strategie 360° – TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital (inclusiv YouTube și Shazam). Pentru fiecare suport media există o metodă inedită de implementare care să susțină conceptul de verticalitate (bănuiesc cam cum vor arăta  panourile stradale);
  • Campania vine și cu o provocare, mai exact cu un concurs pe Instagram : Fanii Coca-Cola care vor ilustra cât mai creativ formatul vertical al dozei vor intra în cursa pentru un iPhone 8 (am și aici o idee, dar mă mai gândesc).

În altă ordine de idei, noile doze sunt îmbuteliate în fabrica din Timișoara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *