P&G şi Carrefour România invită mamele sportivilor să își împărtășească secretele legate de creșterea viitorilor campioni

P&G, inițiatorul campaniei Mulțumesc, mamă!, alături de Carrefour România și Carmen Brumă, au facilitat o discuție despre provocările cărora mamele le fac față, cu nemărginită dragoste și putere, în cursa de zi cu zi a creșterii unui viitor campion. La evenimentul găzduit de Carrefour Băneasa au putut asista şi clienţii magazinului, într-o experienţă de shopping inedită.

Cum îi poţi insufla copilului tău o mentalitate de învingător? Adriana Iordache, mama Larisei Iordache campioană mondială la gimnastică, Andreea Dascăl, mama înotătoarei Ana Dascăl și Cristiana Haica, psiholog, au discutat despre contribuția pe care o are o mamă la succesul copilului său, precum și despre obstacolele pe care trebuie să le depășească în această călătorie dificilă, dar plină de satisfacții.
„De la școală la antrenamente, de la o competiție la alta, să crești un viitor campion este o cursă zilnică. Iar mamele cunosc foarte bine acest lucru. Produsele P&G le ajută să economisească timp prețios, în care să creeze amintiri de neuitat,” arată Cornelia Sofronie, Communication Manager P&G. „În ceea ce privește călătoria unui învingător, obiectivul nostru este de a recunoaște acea persoană unică, specială care îi învață pe sportivi lecțiile zilnice ale voinței, caracterului și angajamentului ce, împreună, definesc un campion”.
„I-am remarcat potențialul încă de când era micuță. Era diferită, plină de energie, așa că am decis să o încurajez”, spune Adriana Iordache. Cât despre ce înseamnă să fii mama unui campion, iată ce răspunde aceasta: “stresant, ca în cazul oricărei alte mame, dar mândră de rezultatele ei”.
În cadrul Carrefour, noi promovăm atât tinerele talente, precum și pe cei care susțin campionii să-și atingă visurile. De aceea, ne-am bucurat să ne putem alătura acestei minunate inițiative ce are drept scop susținerea mamelor celor peste 1.800 de gimnaști români,” spune, la rândul său, Andreea Mihai, Director Marketing, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing, Carrefour România.
Una dintre cele mai inspiraționale concluzii a fost trasă de Carmen Brumă, mamă celebră invitată să modereze această discuție specială: “În fiecare dimineață îmi propun să fiu o mamă mai bună pentru copilul meu. Știu că doar dacă îi dau puterea exemplului meu îi ofer șansa de a arăta lumii cea mai bună versiune a sa”.
Evenimentul s-a desfășurat cu ocazia lansării, în perioada 4 – 30 august, a campaniei prin care achiziționarea de produse P&G semnalizate la raft, în hipermarketurile Carrefour din întreaga țară, ajută la susținerea mamelor celor peste 1.800 de gimnaști români. Astfel, la 100 de produse P&G cumpărate, câte 1 produs P&G va fi donat acestor mame cu merite extraordinare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation