Bilanțul QuickMobile după Black Friday 2015

QuickMobile a vândut, cu ocazia Black Friday 2015, produse în valoare de 2 milioane de euro. Reducerile de până la 80%, aplicate în perioada 20 – 22 noiembrie, au atras peste 500.000 de vizitatori în magazinele online ale retailerului. Dintre vizitatori, 55% au venit de pe dispozitive mobile.

Valoarea totală a discount-urilor aplicate de QuickMobile în perioada 20 – 22 noiembrie a fost de 500.000 de euro. În ceea ce priveşte valoarea medie a comenzilor realizate în perioada de referinţă, aceasta a fost de 200 de euro. Totodată, comanda cu cea mai mare valoare a fost de 3.000 de euro.

Cu ocazia ediției din acest an a Black Friday, peste 30% dintre clienții QuickMobile au plătit online, cu cardul, fapt care arată încrederea de care se bucură serviciile și produsele oferite de companie.

Pentru cei care nu au reuşit să beneficieze de ofertele de Black Friday de la QuickMobile, vor exista în continuare sesiuni de reduceri. Este vorba de campaniile QuickEnd, prin care se oferă promoții speciale în fiecare weekend, dar și de promoții care vor fi lansate în perioada Sărbătorilor de Iarnă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *