Onlined, proiectul studențesc care formează viitorii specialiști în marketing digital

Proiectul „Onlined” a fost fondat în 2013 de Mircea Grecescu, sub aripa Voluntari pentru Idei și Proiecte, ca școală gratuită de Social Media dedicată studenților. Cătălina Pop l-a dus mai departe sub forma unei școli de Digital Marketing (2014), iar Lavinia Mehedințu îl duce la un nou nivel împreună cu membrii comunității (2015).

 Dar ce este Onlined?

Onlined este o școală gratuită de marketing digital, dedicată exclusiv studenților pasionați de acest domeniu, și își propune să contribuie la dezvoltarea următoarei generații de specialiști în marketing online. Proiectul se desfășoară în trei etape :

  • Școala propriu-zisă sau traininguri pe teme ca Strategii în Online, Creative Thinking, Online Tools & Analytics, Tehnologii în Digital și Inbound Marketing. Aceasta se va încheia cu o rezolvare de brief ca parte practică.
  • Programul de mentorat și internship-uri sau participanții vor avea oportunitatea de a intra într-un program de mentorat împreună cu unul din speakerii din program și vor primi oferte de internship în cadrul agențiilor partenere.
  • Intrarea în comunitatea Onlined sau învățarea se bazează de sharing de resurse, mentorat și meet-up-uri dedicate unor subiecte specifice.

Pe scurt, Onlined înseamnă învățare de la cei mai buni specialiști în domeniu, networking cu influencerii din onlineul românesc și multă distracție.

Cea de-a treia edițe are loc anul acesta la București între 14 și 28 Noiembrie, iar tu poți participa prin completarea acestui formular (deadline : 6 noiembrie). Partenerii de anul acesta sunt Ursus, Luxoft, Uber, Bitdefender, Microsoft și Eurolines.

Echipele câștigâtoare vor fi premiate cu 1000 EUR și alte premii pentru locul I, 375 EUR în cursuri pe Lynda sau Coursera pentru locul II și 125 EUR în cursuri pe Lynda sau Coursera echipei de pe locul III.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *