În România, anual, sunt sărutate peste 315 milioane de sticle de Coca-Cola

Chiar ieri am sărutat una.


În altă ordine de idei, anul acesta aniversăm 100 de ani de sticlă Contur Coca-Cola și 100 de ani și 100 de ani de „săruturi” răcoritoare, de clipe memorabile petrecute alături de figuri legendare – Elvis Presley, Marylin Monroe – sau de momente unice în compania unor artiști precum Rita Ora sau Avicii (să menționăm și contemporanii).

Noua campanie se numește „Kiss Happiness” și este promovată prin intermediul unui spot TV (clipul mai jos), panouri outdoor cu artiști de renume, surprize din partea artiștilor locali, sticle și piese de colecție, concursuri online și provocări creative, activări cu premii aniversare în magazine și un vizual–surpriză pentru sticla Contur.

Mai mult de atât, în perioada 29 aprilie – 6 mai 2015, consumatorii sunt invitați să devină protagoniști ai campaniei aniversare, participând la un concurs derulat pe pagina de Facebook Coca-Cola. Toți cei care vor să se înscrie trebuie să parcurgă următorii pași:

  1. Să urmărească anunțurile despre concurs de pe pagina de Facebook Coca-Cola;
  2. Să încarce, ca reply la postarea respectivă, o fotografie cu ei sărutând sticla Contur Coca-Cola;
  3. Să folosească hashtag-ul #KissHappiness.

La final, top 3 cele mai reprezentative fotografii realizate de consumatori vor ajunge pe panourile outdoor Coca-Cola.

De-a lungul istoriei, sticla Contur Coca-Cola a fost supranumită „doamna cu furou”, după moda anilor 20, sau sticla „Mae West” după silueta faimoasei actrițe și a devenit o sursă de inspirație pentru artiști și designeri cunoscuti precum Keith Haring, Andy Warhol, Matthew Williams, Dolce & Gabbana sau Uniqlo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *