#ChampionTheMatch, noua campanie dezvoltată de Heineken pentru UEFA Champions League

Heineken-UCL-2015_1.jpg

Alt sezon de UEFA Champions League, altă campanie frumoasă și simpatică din partea Heineken.

Campania „Champion The Match” a început odată cu primele meciuri din optimile de finală ale competiției și o continuă pe cea de anul trecut, „Share The Sofa” : „Activarea principală pornește cu un schimb de întrebări și răspunsuri pe contul internațional de Twitter al Heineken, și evoluează către o platformă interactivă aspirațională care urmărește “ritualul” zilnic ale fanilor. Fanii vor avea ocazia să treacă printr-o experiență memorabilă la fiecare meci până la finala în sine, având la dispoziție invitați celebri spectaculoși, locații uimitoare din întreaga lume și răsturnări de situație surprinzătoare.”

Aceasta este promovată de Xavier „Xavi” Hernández i Creus, mijlocașul echipei spaniole FC Barcelona, dar și de două spoturi TV – Heineken | The Match (creat de Wieden + Kennedy Amsterdam) și Heineken | #Championthematch. Heineken marchează sfârșitul unui sezon de UEFA Champions League în Ibiza, cu o petrecere – Heinken | Ibiza Final 2014.

Acum nu știu alții cum sunt, dar trofeul UEFA Champions League va ajunge și pe teritoriul Statelor Unite ale Americii (în patru orașe). Pornind de la această idee, avem de ales : „Mergem înapoi la birou” sau „Mergem la un meci de Champions League”.

Heineken va promova și consumul responsabil de alcool : „Fiecare stadion care găzduieşte un meci din UEFA Champions League va expune mesajul “Enjoy Responsibly” pe unul din cele trei panouri publicitare de la marginea terenului. În plus, un material de 5 secunde care promovează consumul responsabil va fi difuzat de câteva ori în timpul meciurilor UEFA Champions League, care au o audiența estimată de 150 de milioane de vizualizări pe săptămână.”

Pe scurt :

  • Heineken® este partenerul UEFA Champions League din 2005;
  • Heineken® va comunica această sponsorizare în 220 de țări, prin activități de marketing și PR;
  • Peste 4.2 miliarde de persoane din toată lumea urmăresc UEFA Champions League;
  • Spotul TV din Campania globală ‘Road to the Final’ a ajuns la 34,500,000 vizionari online;
  • Utilizarea #ShareTheSofa a crescut în fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, ajungand in saptamana 3 la 47,000,000 fani UEFA Champions League;
  • Din 2007, UEFA Champions League Trophy Tour, prezentat de Heineken, a ajuns în 26 de țări din Africa, Asia, America de Nord și de Sud;
  • Sponsorizarea Heineken® se va derula până la finalul sezonului 2017/2018.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *