Digital Marketing Forum 2015 : 65 de previziuni care contează în digital marketing

 

10525830_831011470287828_6367859443964190824_n.jpg

But first, un om de marketing trebuie să își actualizeze strategia de comunicare cu consumatorii, să învețe să folosească social media dincolo de Like & Share, să își valideze rapid ideile și să găsească noi tactici. Să aleagă cele mai potrivite soluții pentru brandul său. Să caute inovația la fel de mult ca atingerea obiectivelor.

Iar Digital Marketing Forum 2015, organizat de oamenii simpatici și harnici de la Evensys, it’’s the conference to be.

Prima zi (26 februarie) include două sesiuni de conferințe și trei seminarii – Digital Marketing Solutions, Online Creativity și Performance Marketing – cu subiecte de actualitate, tratate de oameni specializați, care vor veni cu idei și soluții. A doua zi (27 februarie), Jeremy Spiller revine cu un training actualizat la noile concepte din comunicarea online. Acesta face parte din grupul de traineri ai reputatei școli de marketing digital eConsultancy și a mai venit în 2013 pentru un workshop în fața a 40 de specialiști din companii medii și mari active în România

Bine, conferința de anul acesta are sloganul #NoGuruConference.

Previziuni Digitale pentru 2015


În primul rând, Evensys a pregătit un e-book despre tendinţele acestui an în marketing digital şi mobile, social media, performance marketing, blogging şi online publishing. Acesta cuprinde concepte actuale care sunt deja aplicate pe scară largă pe pieţe evoluate. E-book-ul „65 de previziuni care contează în digital marketing, în 2015” îl găsiți aici.

În al doilea rând, Neti Sandu a aprobat e-book-ul (glumesc).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *