Petrișor Obae, paginademedia.ro : „Conținutul creează un brand, brandul creează încredere și emoție”

unnamed_thumb.png

Ediția de anul acesta a Future of Media Conference a fost mai reușită (anul trecut, prima sesiune a fost de tip sit-down).

De la Petrișor Obae, owner paginademedia.ro, am aflat că online-ul este mai mult decât un spațiu în care ne retragem (este un mediu în care jurnaliștii își fac meseria). În afară de asta, cuvântul anului 2015 în televiziune este „reality show” (Pro TV-ul pregătește 3). Tot Pro TV-ul a reușit să transfere costurile de producție ale emisiunilor în curtea Antenei 1. Bonus : Pro FM ar putea cumpărat de Digi. Dragoș Stanca ne-a spus că jurnalismul de calitate se mută pe online (restul tabloidizare și politizare).

Două idei interesante de la Răzvan Căpănescu, Leo Burnett Group :

  • „Sunt agenții care privesc brief-ul ca pe un start-up”
  • „Slide-urile din prezentări vor avea 140 de caractere” (via @KorinaMS)

Claudia Chirilescu și Cristian Ursea (Spoon Media) au venit cu o prezentare despre WhatsApp : „600 milioane utilizatori WhatsApp, 1267 mesaje trimise lunar, 2267 mesaje primite lunar, majoritatea pe Android” (via @sabinacornovac).

Mihai Gongu, GMP Advertising, despre videoblogging :

  • „Brandurile vor muta bugete catre vloggeri”
  • „Am inventat drona cu vâsc pentru lansarea Telekom”
  • „Youtube-ul are nevoie de content care emoționează”

În afară de vlogging, Mihai crede că, în România, Instagram va fi peste Twitter. Bonus : Viitorul este Oculus Rift, nu Google Glass. A, și „emoji” este noua limbă japoneză. De la Ilyan (ilyan.com) am aflat că bulgarii au academie de videoblogging și că blogosfera din România este cea mai dezvoltată din regiune.

Tudor Galoș, Consumer Marketing Manager @ Microsoft România, despre agile și experience marketing (principii).

7 principii de agile marketing :

  1. Învățare validată prin opinii și convenții;
  2. Colaborare focusată pe client vs. silozuri și ierarhii;
  3. Campanii adaptabile vs. campanii Big – Bang;
  4. Proces de descoperire a clientului vs. predicții statice;
  5. Planificare flexibilă vs. planificare rigidă;
  6. Răspuns la schimbări vs. urmărirea unui plan;
  7. Multe experiențe mici vs. câteva experiențe mari.

5 pași în experience marketing :

  1. Definirea experiențelor high value pe care se „pariază”;
  2. Maparea cu experiența de client;
  3. Proiectarea ofertei „end – to – end”;
  4. Adaptarea ofertei;
  5. Monitorizarea și îmbunătățirea ofertei.

La final un clip prezentat de Dragoș Stanca (dacă îmi amintesc bine) – filmat cu iPhone 5S.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *