Ștefan cel Mare vs. Jonathan Smith vs. Mihai Viteazul

image29.png

Sau cum este privită de agențiile de advertising – Leo Burnett România și Starworks Group US – o campanie electorală (de la noi și de la ei). Dacă Jonathan Smith aruncă în stânga și-n dreapta cu pliante în loc de bancnote cu Franklin, atunci voievozii pe cine să mai conteze? Deh, pe vremea lor nu existau buzdugane cu cristale Swarovski, mașini Ferrari sau cămași de brocart de la FUBU.

Privind spre partea plină a paharului, este prima campanie / primul proiect Leo Burnett România sub îndrumarea domnitorului și Chief Creative Officer-ului Răzvan Căpănescu I. Pentru Asociația Pro Democrația :

In 2014, Romania traieste nefericirea ca peste 60% dintre cetateni sa nu mai vrea sa voteze. Oare daca in momentele de cumpana ale istoriei noastre nici inaintasii nu se prezentau, unde am fi fost acum? Oare carei culturi i-am apartine acum? Un gand menit sa scuture constiintele si sa trezeasca atitudinea civica in noi toti.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *