Pentru mine, Webstock 2014 a fost un fel de „veni, vidi, vici”

Nu știu alți bloggeri cum sunt, dar pentru mine a fost cel mai frumos Webstock – m-am revăzut cu oamenii frumoși din online și am plecat cu ceva și mai frumos (putem spune că am fost sub acoperire și că evenimentul a fost „deghizarea” perfectă).

Teoretic, am învins. Practic, vedem peste o săptămână.


În deschidere, Cristi Manafu a vorbit despre istoria acestui eveniment – de la „The Unconference” la Webstock.

Urmat de Steven van Groningen, President & CEO Raiffeisen Bank România și Blogger, care ne-a spus că nu poți continua cu blogul dacă nu-ți place să scrii. Răzvan Exarhu ne-a povestit despre aplicația „Taste of Romania” și ne-a urat „Crăciun Fericit” – cu mult tarhon (clipul via exarhu.ro).

De la Andrea Rossini, Chief Commercial Officer Consumer a @ Vodafone România, am aflat că România este a doua țară care beneficiază de Vodafone Supernet  – „the most democratic access to internet”.

Emi Gal, Founder & CEO Brainient, ne-a spus că sloganul „Keep calm and carry on” a fost creat de premierul britanic Winston Churchill, iar Cătălin Năstăsoiu, Graphic Designer RONativ, ne-a povestit despre un pixel numit România.

1450109_739724749396239_1700083131567782159_n.jpg
Foto via Webstock

După prânz, am mers la micro-conferința „Blogging & Online Content” (Andrei Ciobanu, Kiss FM; Mihai Zmenta, Zmenta Show; Ovidiu Eftimie, Times New Roman; Alexandru Negrea, Vali Petcu (Zoso) și Vlad Petreanu). 

Andrei Ciobanu ne-a vorbit despre clipul de promovare al matinalului Kiss FM – originalul aici, răspunsul vedetelor aici – și Ovidiu Eftimie, cel mai viral om din România, despre agricultura țării (citez) : „Romania produce mai mult porumb decat Franta.” și „Social media e vinovata de starea agriculturii de la noi.”

Alex Negrea ne-a spus că butonul de like nu prea mai are nicio relevanță și că devine aproape inutil fără o imagine suficient de mare în articol (>600 px), iar de la Zoso am aflat că blogosfera s-a mai aerisit (blogosfera = bloggeri, oameni cu blog, vedete și pasionați) – prezentarea mai jos :

În altă ordine de idei, campania „Heineken – The Oddysey” a luat locul 1 la categoria „Blogging Campaigns” (este balanço tira qualquer um da fossa), mi-am făcut un selfie cu Zoso (îmi scriu memoriile) și o statuie la standul Robo Fun.

 Webstock 2014 a fost organizat de Evensys, în parteneriat cu Vodafone, HP, Bitdefender, Raiffeisen Bank, Staropramen, McDonald’s, Gerovital H3 MEN,  Lumia 735 și Coca-Cola.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *