Un top 10 al celor mai puternice branduri românești

Cei de la revista Biz au lansat astăzi, în cadrul conferinței BrandRo, prima ediție extinsă a topului mărcilor românești : „100 cele mai puternice branduri românești” . Clasamentul are la bază un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research, iar pentru al cincilea an consecutiv Borsec se află pe prima poziție. Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec și Petrom completează acest „Top Ten”.

Anul acesta se remarcă o evoluție a bunurilor de folosință îndelungată (Arctic, Dacia), a serviciilor (Petrom, branduri bancare, Medlife) și a retail-ului online (eMAG, Dedeman, Mobexpert). Evoluția bunurilor de folosință îndelungată reprezintă un indicator de depășire psihologică a crizei.

Topul complet îl găsiți mai jos, iar metodologia și concluziile pe revistabiz.ro.

Despre BrandRo

BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans peste 100 de specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media. Este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta.


Revista Biz : Web | Facebook | Twitter

Unlock Market Research : Web | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *