Primul film oficial de promovare a staţiunii Mamaia

image.png

Îmi place. Unii vor spune „iar nu e bun, nu e făcut cum trebuie”, dar asta e.

Pe coloana sonoră nu-i mai auzim pe Alex Velea, Loredana, Cabron, Radu Mazăre, Celia, Costi Ioniță și Mohombi, ci pe Above & Beyond, Klingande, Aurora, Two Steps From Hell, Lana del Rey vs Cedric Gervais și Dimitri Vegas & Like Mike feat. Wolfpack and Katy B. Nu mai vedem fotomodele în costume de salmavar, ci tineri obișnuiți care merg cu mașina spre mare, petrec în cluburile de noapte sau  stau la plajă.

Late update : Se pare că acest clip a fost realizat de Mont Blanc Pictures; un teaser găsiți aici.

via adevărul.ro

78 Replies to “Primul film oficial de promovare a staţiunii Mamaia”

  1. fără faţa lui mazăre, dar cu numele lui pe generic.
    acum, serios, am numărat vreo 9 bazine semi-îmbrăcate care se mişcau lasciv în ritmul muzicii, aparţinînd unor petrecăreţe diferite. cred că e destul de clar “despre ce este mamaia”.
    şi dincolo de asta, mi se pare puţin ciudat că acel cuplu de turişti era indian. ăsta e targetul?

  2. Cum zice Irina, poate erau ok mai multe cadre cu activitati pe/in apa si cu oameni la plaja. Nu se vede niciun strop de nisip (din cel cu a carui calitate tot laudam litoralul romanesc), in schimb se vede o plaja plina de scoici (ca cele pe care le strange un copilas sub talpi).
    Cu toate astea, eu cred ca surprinde exact ce si despre ce e Mamaia, adica o forfota si un loc pentru tineri si distractie. Iar clipul e surprinzator de bine facut. 🙂

  3. Slab… jumatate din videoclip face reclama unui hotel de 0,5 stele (probabil al lui Mazare) in care se plimba un tigan….restul nu mai conteaza… iar continuarea pare a fi un videoclip gaga sau alte pitziponceli tipice in ultima vreme la Mamaia…. Ceea ce NU cauta turistii… Dar bafta.. sa tot vedem astfel de filmulete, ne mai amuzam

    1. Hotelul nu este al lui Mazare (google it si ai sa vezi). Dincolo de asta, s-a filmat si la IAKI Hotel (detinut de Gheorghe Hagi). Ambele au patru stele.

      1. Radu, nu te contrazic in privinta hotelului… dar cand incerci sa promovezi o statiune, arunci 2-3 cadre din 2-3 hoteluri in interval de maxim 5 secunde toate si promovezi plaja, natura, ceea ce ar putea atrage un turist. Hoteluri au toti, mai mult sau mai putin luxoase, cat despre partea a doua a videoclipului, as fi inlocuit zbenguiala din discoteca cu imagini din aquapark.. sau macar un volei pe plaja.

        1. moov…..
          in clipul pus de tine nam vazut decat munti”frumosi”
          strazi, masini, blocuri si… tigani 😉
          deci..?
          daca nuti convine nu te uita, daca nuti place sa vi la MAMAIA nu veni, elti liber sa faci ce vrei asa ca…. mOOV…

          1. Deci….tiganul din videoclip se pare ca stie sa citeasca….dar nu stie sa scrie! :))

        2. Bai , hai sa zicem ca e ok , macar cineva si-a dat interesul sa faca ceva bun pt tara ca si asa turismul nostru e cam la pamant , ok sa zicem ca tie nu iti place ” night-life ” dar sunt atatia tineri care ” o ard “prin cluburi .. si clipul e facut foarte bine , pt ca surprinde si partea de relaxare pe timpul zilei si nebunia pe timpul noptii , intr-adevar partea cu hotelu’ e prea lunga , dar pentru prima incercare de asa ceva la noi in tara , eu zic ca e foarte bine . Pace !

    2. Trebuia facut cu doi pescari betivi, un mos si-o baba unsi cu namol, la nudisti. Era mai bine asa nu? Du-te dracu’ de prost !!!

  4. Chiar NU ne intereseaza sa vedem nici o reclama mascata la hotel !! :))) Unde sunt punctele forte ale statiunii Mamaia ??? Nu vad nicaieri ce poti vizita..se axeaza doar pe plaja..logic..e litoral :))..si distractie+ clubareala..punct de atractie dansatoare si femei cat mai dezbracate !!! Refuz sa cred ca doar asta putem gasi interesant in Romania,in statiunea Mamaia…Ce se doreste sa se promoveze de fapt??? Strainilor..noilor turisti ..unui om care nu a mai fost nici o data aici..clipul este atat de prost realizat si atat de ieftin gandit..exact ca logo -ul emblema cu frunza Romaniei :))) Reclama mascata peste tot..aaaa si nu observ pe nicaieri ca acest clipulet doreste promovarea consumarii RESPONSABILE a alcoolului :)))))) ps: “veti” se scrie corect “ve-ti” zi buna !

  5. E facut prea bine .. adica am fost in Mamaia .. nu muzica asta ,nu feelingu asta de party nu surfing nu multe chesti care le arata ei acolo… E perfect otherwise I wish that font could describe Mamaia .. but I’m afraid the one in the sand at the beginning is the reality. Oamenii au incercat sa o dea exact asa cum mi-as dori si eu sa fie si au si facut-o dar surreal cum spuneam. Misleading . Dar na poate reusiti cu asa material sa ajutati la schimbarea realitati spre bine cum e aici in film. Macar de trece Lana sau Jubel pe acolo si atunci congratz.

      1. Imi cer scuze Radu da am scris kkt… Si nu , nu verific daca mi-am amintit corect numele unei melodi sau am incurcat numele cu autoru cand este intr-o limba care nu o cunosc … I should shut up and hide ….. Noroc ca sunt uni care au mai mult timp ca mine si au grija sa fie toate detalile puse la punct .

        @Irina,eu nu sunt de acord cu trasu’ teapa una e sa accentuezi ceva trasaturi existente si sa infloresti o leaca ca sa faci oameni sa iti incerce produsul si alta e sa vinzi mere si sa le spui ca vinzi pere . Seamana dar nu rasare .. Daca filmu asta incerca sa promoveze asa Portita sau 2Mai cred ca avea mai mult sens incat ambele locati nu au ajuns la maturitate din punct de vedere turistic si au potential de a fi dezvoltate si indrumate pe ideea asta …

        Si filmuletul este criticat atata pentru ca nu vin oameni care l-au facut sa ne prezinte un concept sa vedem cum au gandit ei treaba asta sunt sigura ca am vedea si noi lucrurile um pic altfel.

    1. Asta e si ideea sa nu arati lucrurile naspa, ba dimpotriva sa le dai o lumina mai buna, o perspectiva mai cool. Habar nu avem sa ne vindem. Locuiesc in Israel, iar israelienii stiu cel mai bine sa faca lucrul asta. Ce e aici nu e nici pe departe ce vezi pe site-urile, paginile sau filmuletele de promovare, dar ce conteaza? Atrag turistii ca un magnet 🙂

  6. Slab,slab de tot……..toata statiunea.Nu mai ma prindeti in Romania !!!Ce- as mai avea de cautat intr-o statiune care promoveaza prostitutia?Si asta n-ar fi tot……nesimtirea e la ea acasa.

    1. Crezi ca in romania se promoveaza prostitutia pentru ca doar asta esti tu in stare sa vezi ! Sunt valori si embleme care ne promoveaza international , exemplu Discovery si printul Charles , doua dintre cele mai elocvente exemple . Daca nu iti place tara care te-a scos cu , capul in lume , ramai unde esti nu mai vorbii aiurea despre ea !

    1. Nici acest intro nu e prea bun daca tot vrei sa deschidem un topic. Este foarte off-topic. Eu daca vreau sa ma duc la Mamaia sau in Ibiza vreau sa ma duc la mare asa ca nu prea sunt interesat de activitatile departe de apa cum ar fii ciclismul montan sau golful. Si nu mai spun ca nu are un target de varsta anume acest video, fata de cel de la Mamaia care e specific tinerilor. Nici unul nu e bun din punct de vedere al unei campanii de marketing de succes. De acord un pas inainte dar mai este mult de lucru.
      P.S. nici acest video nu imi starneste un anumit interes, nici dupa 30 de secunde.

    2. ba ce comparatie ai facut si serios acuma cum ai si putut sa compari ibiza o insula cu mamaia ..??? ba voi astia care numa sa criticatzi dea tranta ia mergetzi mutati va din tzara si gata … bv lui pt efort si totusi incercatzi sa l incurajati nu sa l criticatzi sau sa faceti niste comp care nici nu si au rostu !!!!! succes marius nu te cunosc nu te stiu habar nu am cine esti dar fa in cont ca bn faci promoveaza romania in cont pt ca e frumoasa si e a noastra nu baga in seama tot idioti !!!!

      1. In primul rand invata limba romana si apoi apuca-te sa comentezi. Nu a fost o critica, erau doar cateva recomandari. Si de ce nu ar trebui sa ne comparam cu Ibiza, sau orice alta destinatie? Ti se pare atat de scump si complicat sa faci ceva mai bun decat ei? Cu mentalitate de genul “hai ca merge si asa” nu poti fi mai mult decat mediocru.

        1. vlad e un altfel de trai acolo in ibiza …. acolo merge lume din toata lumea acolo se fac mult mai tari petreceri decat la noi is alti bani !!! plajele sunt cu mult mai ingrijite acolo soseaua se spala non stop de poti manca de pe jos …!!!! deci uite asta sunt doar cateva si inca cate mai sunt si in plus acolo e tata drogurilor si a petrecerilor la noi nu e casi acolo crede ma been there done that … !!!

  7. au fost nevoie de 24 ani ca sa se faca un video de promovare, sunt curios trebuie sa mai asteptam inca 24 ani ca sa ce?

  8. Trebuia filmata zona de la Hotel Parc pana la Cazino, pe fundal un Sandu Ciorba(sau ceva la fel de penal) sa n-aiba oamenii soc cand ajung aici. Filmuletul face Mamaia foarte atractiva, dar eclipseaza realitatea. Felicitari pentru montajul de inalta calitate.

    1. Nu e vina nimanui ca tu alegi partea pentru tarani a statiunii.Data viitoare,viziteaza partea de nord.Srry,atmosfera redata in acest videoclip este in totala concordanta cu realitatea 🙂

  9. Lasand gramatica din comentarii la o parte, trebuie acceptate criticile pentru ca asta ajuta la imbunatatirea calitatii anumitor prezentari de genul si la crearea unei imagini Romaniei. Este un inceput bun, congrats pentru montaj si muzica. La urmatorul filmulet, se poate mai multa dinamicitate, water activities si accent poate si pe festivalurile/party-urile de pe plaja.

  10. deci, clipul e varză. un sfert din clip e despre orice altceva, dar nu despre Mamaia, un alt sfert este despre cum se cazează niște unii la un hotel care pare de 3 stele ca să se uite la teve, iar ultimul sfert e folosit (irosit) pentru a prezenta “regia” și partenerii. mai rămâne un sfert din clip pentru prezentarea stațiunii în sine. prezentare din care turistul înțelege că Mamaia e probabil vreun club de fițe, din naiba știe ce oraș (poate unul de la malul mării ?!?), în care dansează niște bunăciuni în chiloți. nu există imagini cu plaja ( e de înțeles motivul 🙂 ), nu există imagini din aer, cu stațiunea, nu sunt imagini cu viața de zi sau concerte pe plajă, în aer liber… nimic. eu dacă aș fi turist străin nu m-aș prinde că e vorba de cea mai “jmecheră” și mai scumpă stațiune de pe litoralul românesc. lame!! altul.

  11. E de departe mai bun decat cel de anul trecut care era targetat gospodinelor care se uita la Masterchef, dar mai este mult pana la o filmare profesionista care sa clickeze cu montarea, sunetul, efectele. Cat despre logouri nici nu se pune problema; la ce vrea sa se promoveze in clipul asta, un logo ca cel de la inceput, de pe nisip, nu are ce cauta. E de bun simt.

    Celor care se lamenteaza ca e prea lung si are un intro cam plictisitor, ii rog sa mai citeasca o data titlul acestui articol: e vorba despre un film de promovare, si nu un clip.

  12. mamaia e o statiune pt tineri, nu pt familisti. ar trebui un clip gen ibiza- sa arate tinerii, dinamismul, distractia, festivaluri, concerte, skijeturi, parasailing, wakeboarding etc si mai mult nisip, plaja, apa, tineri pe plaja, kudos, sunwaves… – ce vor sa vada tinerii (romani si straini) ca sa vina la mare. sincer m-a plictisit clipul dupa 20 de secunde, dar m-am fortat sa ma uit la tot. muzica e prea plictisitoare … dragut montajul, dar nu e chiar ce trebuie.

  13. Dupa episodul traumatic si de prost gust reprezentat prin excelenta de piesa Loredanei&co., clipul este unul de bun simt si bine realizat:)

  14. Mamaia e o statiune de tineri, cu preturi de occident!
    Vrei sa atragi tineret cu bani? Arata plaja, activitati in apa,clubbing si femei! Arata ce ii poti oferi tanarului dornic de distractie, daca asta se vrea si asta este de fapt Mamaia!
    Prea lung, prea plictisitor, partea “interesanta” doar la final! Muzica prea chill, trebuia ceva muuult mai antrenant! Ca sa nu ajungem asa departe precum Ibiza, macar video-urile de promovare a Zrce-ului, “Ibiza” de est la europei 😉

  15. O fi primul film oficial de promovare, insa eu nu vad niciun dram de
    promovare a statiunii, ci mai degraba te duce cu gandul la un party pe plaja ori clipul vreunui nou hit. Daca cei care au facut acest filmulet nu au prieteni straini carora sa le ceara parerea, ar trebui sa isi faca. Astfel de imagini, daca te chinui sa cauti, gasesti si in cel mai mic oras din orice alta tara din Europa. Mamaia nu iese cu nimic in evidenta! Acum depinde si care este tinta promovarii statiunii…
    Inteleg ca este la moda reclama ascunsa, dar Mamaia nu are doar un singur hotel!
    Unde sunt telegondolele, “faimosul” Aqua Magic, pontonul, faleza? De ce cadrul cu destinatia Constanta in loc de intrarea in statiune? Apoi,
    ce legatura au Portul Tomis si plaja Modern cu statiunea Mamaia? Ca sa
    nu mai aduc aminte si de intro-ul care iti da o stare de somnolenta.
    Daca asta se vrea a fi o promovare a statiunii, nu e departe de tigania de anul trecut. Are aceeasi lipsa de viziune. Decat facut ca la tara, mai bine asteptat si facut ca la carte.

  16. Hei… Este cel mai bun… Parerea mea este ca e bine facut… dar cred ca daca te mai dedici putin… scoti cu adevarat ceva fenomenal.. .. eu ma gandeasc daca sa l shareuiesc pt promovarea turismului :)..cauta sa aprofundezi ideea de distractie pt toate varstele, muzica buna, peisaje demne de litoral, un rasarit… , cauta sa arati sentimente….. , Cauta sa arati ca te poti distra si fara 1000 $ pe weekend 😉

  17. Este un inceput 🙂 ! sa se faca mai multe 😛 , Mamaia merita un punct in harta locatiilor incredibile pentru distractie :).

  18. Aceeasi atitudine de genul: nashpa, prost, slab, nu va duceti ca e jalnic, etc. Tot ce e romanesc e prost, orice e din afara e bun. Daca stai incordat si te gandesti numai la ce nu iti place, mai mult ca sigur ca nu te vei simti bine nicaieri. De cate ori m-am dus in Mamaia m-am simtit bine. Si stiti de ce? Ca am stiut sa fac abstractie de orice lucru care nu imi incanta simturile. Cand te duci in concediu te duci sa te relaxezi, nu sa bombani si sa critici toata ziua. Nu vad ce este in afara si nu este in Mamaia. Nu inteleg de unde vine ura asta impotriva propriei tari. O zi buna!

  19. Asta numim noi clip de promovare????
    Ar trebui sa ne fie rusine ca nu stim cum sa ne atragem turistii.
    Intr-adevar, nu mai vad pitiponcisme, dar nicio “a la long” nu e ok. Mai incercati! 🙂

  20. Se poate si mai bine dar ar trebui totodata sa fim mai recunoscatori pentru ce ne ofera Romania. Pot sa va asigur ca prietenii mei din Arabia saudita si Emiratele arabe unite vorbesc mult mai frumos despre Mamaia – Grandmother 🙂 , decat o facem unii din noi.

  21. Cand i-am dat play (dupa ce am citit articolul) chiar ma asteptam la ceva WOW! Dar…dezamagire totala. Incepe bine dar iti pierzi interesul din primele secunde. Nu inteleg de ce promovezi o statiune cu 2 oameni (nu are importanta nationalitatea) care se cazeaza la hotel si se uita la tv. Really?? Asta e scopul statiunii? Sa te uiti la tv?
    Vazusem in conversatiile de mai jos ca zicea cineva ca nu se compara Mamaia cu Ibiza. Da, nu se compara. Un concediu in Ibiza e mai ieftin sau relativ egal cu cel din Mamaia, iar ca statiuni nu se pot compara.
    Sunt total de acord cu promovarea oricarui coltisor din tarisoara noastra draga, dar daca tot faci ceva, fa cu cap! Nu irosi niste bani si timp pentru un filmulet care nu isi are rostul. Cred ca imi placea mai mult cel cu Mazare si Loredana. 🙂

  22. NU E BINE DELOC! ASTA E ADEVARUL! NU MI-A STARNIT INTERESUL SI CLAR NU AS MERGE LA MAMAIA DUPA VIZIONAREA ACESTEI “PROMOVARI”

  23. Chiar daca va place sau nu, au mai facut niste bani.Probabil suma este tot una exagerata ca si in cazul “Frunzei” (marele logo/brand al turismului romanesc) de aprox 850.000 €

  24. E bine ca apar astfel de clipuri, e un pas in fata. Imi place ca promoveaza Mamaia ca o atractie pentru tineri, distractie, pentru familii, copii, cupluri… In primul rand, e bine ca exista. Nu imi plac atatea funduri goale in clip, cam de prost gust. Cred ca se poate arata ca lumea se distreaza fain in Mamaia si fara sa vad 5 funduri aproape goale. Ar putea fi mai dinamic, mai pe fast forward, ar putea include mai multa natura si aqua park.

  25. In primul rand este plictisitor la inceput, prea lung, partea cu hotelul este simpla publicitate. Antitalent, parerea mea. Nu m-ar convinge sa merg la Mamaia…

  26. toti tzaranii comenteaza ca niste prosti…baa…prezentarea asta e mult mai serioasa decat porcaria de anul trecut…din punctul meu de vedere e un pas inainte

  27. Prezentarea ar fi draguta , dar foarte departe de realitate.Probabil nu ai avut de`a face cu strazile din Mamaia(de la Delta la Rex) , este o adevarata provocare sa o parcurgi fara a`ti distruge sandalutele .Nu mai zic daca ai si un copil mic in carucior.Aia da aventura, creieri zdruncinati la maxim, bordura foarte inalta .Sa fim seriosi, Mamaia este `ingrijita` pe portiuni.Pe faleza poti avea placuta surpriza sa te simti “ca afara“ , dar daca te indepartezi 30 m …. mizerie, gradini neingrijite, piscine abandonate.Nu mai vorbim de “amabilitatea si bunul simt“ al personalului din diverse locuri publice.Ca o paranteza ,am intalnit personal de calitate(ma refer la profesionalism in ceea ce fac) la Terasa Andreea, Terasa Motor .Felicitari team`urilor respective.
    Lista ar fi lunga, in putine cuvinte , Mamaia poate promova turismul “pitiponcesc“, grandomania,viata de noapte, dar nicidecum o statiune curata, ingrijita cu o plaja superba .Speram in mai bine.

  28. Lung si plictisitor. Calitatea tehnica a
    filmului nu salveaza din mediocritatea conceptului de promovare. Se
    creeaza impresia ca promovam ce n-o mai vazut lumea: mare, televizor in
    camera de hotel si discoteci. Ninunea ninunilor, nu alta. Si
    la urma urmei ce are Lana del Rey cu litoralul romanesc?.. Eu cred ca
    se bate in directia gresita. Nu litoralul ca atare trebuie promovat. Ca
    nu e nimica deosebit in legatura cu litoralul Romaniei. Ci litoralul
    integrat intr-o regiune istorica si culturala cum e Dobrogea, cu
    vinurile ei, cu diversitatea culturala de acolo (cata mai este), cu
    cetatile-colonii grecesti (de la Histria spre ex), ce trebuie neaparat
    integrate circuitului turistic. Ca in rest, cu gagici in curul gol care
    danseaza prin discotecile de la Mamaia nu atragi turisti. Va garantez.
    Sau turistii care cauta asa ceva au oferte de zeci de ori mai bune si
    deja verificate in Turcia, Spania, Grecia, Malta, Tenerife…

  29. Stie cineva cum se numeste melodia de la Above & Beyond, ce apare in videoclip la inceput? Multumesc.

  30. Mizerie si gunoi pe strada, asta e Mamaia. Dar suntem prea orbi sa observam asta, ca doar ne-am obisnuit cu gunoaiele (si la propriu si la figurat) de atatia ani de zile.

  31. Pros:
    -Calitate video buna.
    -Montaj decent

    Cons:
    -Audio sucks… un exemplu ar fi momentele alea cand fac tranzitii de la sampanii la muzica…
    -Cadrele … lasa de dorit …
    -Branding … ok, logoul de pe iStockPhotos l-au facut cu straini pe o caruta de bani … dar acum … Logoul cu MAMAIA l-au facut cu romani pe bani putini , nu ? S-au invatat minte de data asta,nu? Drept pentru care au folosit si un font pe care il are orice muritor in pentium75!
    -Faptul ca sunt platiti niste incompetenti cu bani grei de la bugetul de stat pentru aceste campanii cand sunt oameni cu adevarat talentati care chiar ar putea sa faca mai mult.

  32. Mie chiar mi`a placut.A descris exact o zi si o noapte petrecuta in statiunea Mamaia,cam aia e ce ai putea face si mi se pare chiar okay.Te trezesti,plaja,soare,plimbare,club,mahmureala,nebunii pana la rasarit,cand o iei de la capat.Corect,nu sunt exagerari,gen Ibiza,cum a zis cineva (droguri),dar distractia chiar este in MAMAIA! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *