Johnnie Walker și cei un milion de kilometri

O să încep cu ideea că peste 12000 de români și-au luat angajamentul de a nu se urca la volan sub influența alcoolului, fiind și motivul pentru care amicul Hakkinen a venit în România anul acesta în iunie. Și dat fiind succesul campaniei „Join the Pact – Never Drink and Drive”, cei de la Johnnie Walker vor continua responsabilizarea populației cu privirea la consumul de alcool pe această parte. Desigur că în scenă intră Hakkinen și pilotul Vodafone McLaren Mercedes Sergio Perez care inaugurează un programul global de condus acasă în siguranță.

Și desigur că brandul oferă 1 milion de kilometri (cât să înconjurăm Ecuatorul de 25 de ori) consumatorilor din întreaga lume pentru a ajunge acasă în siguranță. Iar scopul acestei noi campanii este de a strânge alte un milion de semnături. De data asta pe Twitter folosind hashtag-ul #ImNOTdriving.

Vă mai spun că cei de la Johnnie Walker au realizat și o reclamă foarte foarte frumoasă cu Jenson Button și Mika Hakkinen, care desigur poate fi interpretată în mai multe feluri (ca de exemplu). Dar mie unul îmi place că l-au surprins pe Button în diferite situații că Mika îl duce acasă după o petrecere. Un „Ultimate Walk” a lui Jenson Button.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *