De ce am eu încredere doar într-un singur brand?

Un singur brand – fiecare pe un anumit domeniu.

Eu așa procedez din mai multe motive :

  • Pentru că respectivul brand este recunoscut la nivel mondial (nu numai în domeniul x în care activează), ci și în alte domenii în care acesta se implică – cum ar fi Formula 1, festivaluri de muzică, de film, etc. Evenimente care sunt adresate publicului larg, al tinerilor.
  • Pentru că știi că compania respectivă are vechime și de aici experiență în domeniul pe care este nișată. Eu zic că nu trebuie neapărat să fie fruntașă pe domeniul ei (aici vorbim doar de cifre). Dar mai zic că și încrederea pe care consumatorii o au valorează mai mult.
  • Pentru că ieftin nu înseamnă mai bun (ci poate mai prost).
  • Mai adaug și implicarea unora în diferite acțiuni pe partea de ONG/Voluntariat (sau sponsorizări ale unor evenimente dedicate tinerilor căci eu vorbesc la nivelul meu de vârstă).
  • Și de la ideea de mai sus concluzionăm că banii pe care-I plătim pentru serviciile/produsele lor merg și în altă parte decât în buzunarele directorilor.
  • Sunt șanse slabe să mă aflu în situația de mai jos :

„O ora si treizeci si doua de minute (1 h 32 min) am asteptat la Orange Relatii cu Clientii (Biroul Companii) pentru ca cineva sa-mi raspunda. Asta dupa ce m-au trimis de la un birou la altul in timp ce pe fundal aveau acea melodie atat de sweet. Si… SURPRIZA! Numarul (021 203 3933) este un numar contracost (0.50 eurocenti/minut – totusi, nici un operator nu mi-a zis asta). Suni cu Orange pe cei de la Orange pentru a rezolva o problema cauzata de abonamentul Orange si tot tu trebuie sa platesti. Nice, nu? :))”.

1009446_10201459366634125_1733946415_o

 

Foto via Facebook/Iulia Cimpoeru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *