Coca – Cola cu branding de la Spotify : Every Song Has a Place

Coca – Cola și Spotify au semnat un parteneriat anul trecut prin care vor să redefinească muzica ascultată online (Deezer, Spotify, Soundcloud, 8tracks, etc). Și au reușit prin crearea unei aplicații denumită „Coca – Cola Placelists” prin care tinerii din toată lumea pot asocia una dintre cele peste 20 de milioane de melodii disponibile cu un loc sau cu un eveniment de pe planetă :

Inherently social by design, the app lets teens see where friends are checked in on Facebook, listen to other Placelists and zoom in on locations around the world – from a neighborhood café or park, to Copacabana beach in Rio, to the Eiffel Tower in Paris. Users can add tracks to an existing Placelist, vote songs up the queue or create a new Placelist for a specific location.”

Ce mi se pare frumos este faptul că cei de la The Coca-Cola Company au văzut în acest parteneriat și posibilitatea de a-și promova evenimentele pe care le susțin (de exemplu  – FIFA World Cup 2012). Dincolo de asta, aceștia au lansat pentru moment doar în Marea Britanie cutii de Coca – Cola specifice acestei campanii.

 Coke-Spotify

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *