Publicitate făcută environmental friendly

Aseară la întâlnirea despre miturile care înconjoară berea l-am cunoscut pe Andrei, unul dintre oamenii din spatele proiectului Publicicleta.Proiect care promovează și implementează ”publicitatea eco”, diferită de reclamele văzute la TV sau pe stâlpii de afișaj din București pentru că este făcută cu ajutorul bicicletei.

Dar cum se face mai exact?În primul rând ei pun la dispoziția clientului bicicleta propriu-zisă pentru și un cadru pentru un afiș înalt de 1,4 m și în al doilea rând pe propriul tricou (evident cu logo-ul brandului căruia îi fac reclamă).Cum poate ști clientul că treaba e serioasă?Simplu – bicicletele lor sunt dotate cu sistem GPS astfel încât cei care au plătit pentru o campania de publicitate pot afla timpul petrecut în mers, distanta parcursă de bicicletă, viteza minimă, medie și maximă și timpul de staționare (mai ia și omul o mică pauză,nu?).

organicbaby2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *