Așa stă treaba cu cheful de învățat în sesiune

Foarte interesant articolul scris de consilierul psihologic de la Facultatea de Științe Politice, domnul Ion Cosminovici, pe blogul personal despre cele 40 de soluții de a rămâne în priză pentru examene – mai pe înțelesul nostru – de a avea chef de învățat.

Acesta ne oferă niște soluții (unele mai serioase, alte mai amuzante) pentru a rămâne concentrați în această perioadă. Citind articolul, am descoperit că printre acele soluții mă regăsesc și eu (ca să spun așa) și anume : pentru un student, învățatul reprezintă un job (așa îmi spunea și mama în liceu și acum) – nu trebuie să iei examenul cu 10 atât timp cât îl iei după care ”…studentul, ia nota şi apoi merge la terasă fericit să aprofundeze subiectul cu colegii.”

Alte soluții – situații ar fi cea cu regula de 30 de minute – anume că mă apuc să văd un episod dintr-un serial sau un film și-mi zic că după aceea mă apuc de învățat.După care iar mai savurez un episod.Sau trecerea de acel ”Trebuie să învăț” , care, după spusele dlui Cosminovici, blochează mintea.Sau faptul că atunci când înveți și înțelegi, se întâmplă ”o minune”.De aici vorba ‘ceea cu pauzele lungi și dese.

3q6ns3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *