Campania Coca-Cola “2012 London Olympics”

Coca Cola a lansat oficial campania sa de promovare a Jocurilor Olimpice de anul acesta care vor avea la Londra.In spotul de promovare al Jocurilor trebuie sa recunosc ca au avut inspiratia de a crea ceva foarte frumos cu ajutorul a 5 atleti (unul pe de fiecare continent din cele 5) si anume cu David Oliver (saritura in lungime – Statele Unite ale Americii), Darlus Knight (tenis de masa – Marea Britanie), Marla Espinoza (taekwondo – Mexic), Kseniya Vdovina (400m – Federatia Rusa/Rusia) si Dayyan Jaffar (tir – Singapore) cu spotul de mai jos:

Melodia “Move to the Beat” este compusa de producatorul si artistul britanic Mark Ronson – castigator la Grammy – iar vocalul este asigurat de Katy B, de asemenea artista si compozitoare britanica.

Care este scopul acestei campanii?Acela de a crea o unitate puternica intre sport si muzica tocmai prin nationalitatile diferite ale atletilor implicati.Ca sa fim mai precisi – am spune ca de fapt Jocurile Olimpice nu ar trebui sa reprezinte, in afara de competitia portiva intre cele 5 continente, si o unitate prin muzica.Cum a spus si filosoful german Friedrich Nietzsche – “Without music, life would be a mistake … I would only believe in a God who knew how to dance.” De asemenea, mai jos si comunicatul oficial de presa :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *