Si uite asa incepe AdBreak#39

 

 

 

In seara asta avem AdBreak#39 sub sloganul ‘Spune-mi ce radio asculti ca sa-ti spun cine esti ” moderat de Ana Militaru si prezentat de Ciuc Premium.Vor vorbi pe rand Paul Ipate alias Paul Maximus care va vorbi despre provocarea de a fi amuzant tot timpul in ipostaza de Dj la Radio 21, dar si actor de reclame si teatru.

Dupa urmeaza campania de lansare a cartelei “Frog” de la Cosmote ( ai faceti misto de fata mea de brotacel ) si vor povesti cum a luat nastere aceasta Mona-Lisa Caravaniez (Managing Director Ogilvy&Mather), Cristian Simion (Group Creative Director), Calin Marcu (Copywriter) si Andreea Dirzeanu (Account Director).

Iar la final “Talk of the month” despre marketingul de radio care va incerca sa ne lamureasca modul in care este sustinuta promisiunea de brand prin continutul emisiunilor.Cei care vor avea aceasta grea misiune sunt:

  • Alex Macavei (Director, Radio 21)
  • Mihaela Borceanu (Marketing Manager, Kiss Fm)
  • Anne-Marie Ionescu (Marketing Manager, Magic Fm si Rock Fm)
  • Ami Tartaleanu (Marketing Executive, Radio Zu)

Impreuna cu

  • Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann) pentru Radio 21
  • Mihai Gongu (Creative Director, Graffitti BBDO) pentru Magic Fm
  • Iosif Simon (PR, Copywriting & Social Media, Radio Zu)

PS: Atmosfera e de vis , iar muzica – cea mai buna!Va tin la curent cu ce mai e pe aici (incerc)

Na ca vorbeste Paul: “La radio punem si Depeche Mode , Florian Pittis , RHCP , Muse”.No asa muzica adevarata care ne face o perfecta dimineata.

“Sunt piese de teatru la care muncesc un an, la altele mai putin”.Cat despre Paul din reclamele Vodafone “ne asemanam , dar nu in totalitate:eu spun bancuri , el spune bancuri”.Iar unul dintre secretele umorului sau:nu se uita la televizor.

Si urmeaza cartela ‘Frog” .Iata spotul:

zvan

Probabil faza cea mai tare o reprezinta faptul  ca cei care au gandit reclama asta au apelat la cei doi baieti de la matinalul Antenei 1 , Razvan si Dani.Ca sa nu mai vorbim de faptul ca la capitolul social media intr-o singura luna Frog a obtinut un numar de fani pe Facebook pe care alte branduri il obtin intr-un an, doi.

Si in ultimul punct de pe agenda am vorbit despre campaniile radiourilor Kiss FM , Magic FM, Radio 21  si Radio ZU asa cum sunt prezentate mai jos:

Culmea e ca marketing manager-ul de la Kiss a spus ceva despre  campania “Kiss Cash” care m-a lasat masca si citez: “Kiss Cash nu e o campanie de imagine, e una de bani”.Pai nu ti se pare logic ca e de bani?

Inchei prin a-i multumi Ancai Duma ca mi-a gasit un loc la AdBreak#39 si promit ca la anul ma trezesc si ma inscriu din mai timp.

One Reply to “Si uite asa incepe AdBreak#39”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *