Cum sa te tina minte profesorii de la facultate

Am dat o raita prin Facultatea de Chimie sa vorbesc cu profesorii de laborator sa vad daca pot recupera “in avans” anumite laboratoare caci in saptamana 10-17 aprilie voi purcede la Iasi la un schimb de experienta.Asa ca m-am dus ca vorbesc sa vad cand si ccum voi recupera in avans ca dupa sosirea inapoi in Bucuresti, vin colocviile si sesiunea si bla bla bla.

Bine , un laborator il am terminat ( pe cel de fizica ) si sapt viitoare dau si colocviu la el.Dar cum spuneam , trebuie sa le recuperez si pe celelalte.Am vorbit la chimie analitica, dupa care la BCOH – COFS ( Bazele Chimiei Organice  – Hidrocarburi – Compusi Organici cu Functiuni Simple :))))))))) ).Marea mi-a mirarea ca profa cu care am facut pe semestrul trecut m-a tinut minte din aproape 100 de studenti din ani diferiti.

Asa ca va prezint ghidul in 5 pasi simpli “Cum sa te tina minte profesorii – facultate” .Studiu de caz: Universitatea Bucuresti – Facultatea de Chimie.

1.Fii respectuos cu profesorul chiar daca el nu e cu tine.

2.Intotdeauna deschide profesoarei usa cand vine spre laborator

3.Nu uita de “Buna ziua.” ( in continuarea punctului doi )

4.Gusta substantele chimice inainte de folosirea lor ( desi nu e indicat , dar profesorul vede ca tii la ceilalti )

5.Fii amuzant – o gluma la indicatiile profesorului asupra experimentului sau al produsului rezultat in urma lui nu strica.De exemplu:

– Ce galben arata orto-nitrofenolul!

– Cine vrea limonada?Avem si gheata si umbrelute!

 

6.Fii natural – nu incerca sa imiti pe nimeni!

2 Replies to “Cum sa te tina minte profesorii de la facultate”

  1. “Gusta substantele chimice inainte de folosirea lor ” – =))))))))) Asta da! Doamne, bine ca am terminat cu facultatea, ca as fi facut cocktail molotov in stomac! =))

  2. “Gusta substantele chimice inainte de folosirea lor ” – =))))))))) Asta da! Doamne, bine ca am terminat cu facultatea, ca as fi facut cocktail molotov in stomac! =))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *